Meniu surpriză-1

Sunt sigur că vizitatorii acestui salon vor recunoaște interpretul, dar îmi fac și eu damblaua prefăcându-mă că le fac o surpriză, nespunându-le despre cine e vorba.
♫ MENIU SURPRIZĂ-1 (~ 20:17 min.)
https://app.box.com/s/wdagnfo2g02bjyrrdxt2n030a31phycd

5 gânduri despre „Meniu surpriză-1

  1. Pe Ducu Bertzi l-aș recunoaște de la primul cuvânt, dar tot a fost o surpriză foarte plăcută. Cine se aștepta să-l asculte pe Ducu Bertzi pe data de 11 mai 2017? Nr. 1 îmi dă speranțe că mai urmează o surpriză.*:) happy

    • Precis l-ati recunoscut fiindca … l-ati recunoscut, sau l-ati prins in SALONUL ETNO-RUSTIC pe cand aveam deschis acel salon?!
      Da, in mod normal, dupa 1 urmeaza 2. Doar ca nu se stie cand.

      • Il stiu de la Cenaclul Flacăra. Poate doriți să revedeți:https: //www.youtube.com/watch?v=HnQqccjtm1I&list=PLvUvYe8zpG6qo2PcdeOIpey4bMEUARVlg&index=1

      • Nu vreau sa-l mai vad pe Paunescu. Personal, il consider unul dintre cei mai mari poeti romani, am un maldar de volume d-ale lui, ma prapadescu dupa poeziile lui, dar ma enerva la culme modul in care se manifesta la Cenaclul Flacara. LA CULME!
        In ceea ce-l priveste pe Ducu Bertzi, DACA exista vreun album al lui care nu se afla in casa mea, apai numai EL E DE VINA!

Lasă un răspuns

