D’ale lu’ Grammy-3

De data asta, norocul mi-a scos în cale TOATE albumele care au primit Grammy la categoria BEST BLUES ALBUM, din 1988 până … ieri. Mă rog, pe lista câștigătorilor de Grammy de anul ăsta nu am găsit această categorie, dar ce contează!
Am făcut o selecție subiectivă de pe cele premiate în ultimii doi ani. Se știe că nimic nu este mai obiectiv decât o selecție subiectivă, dacă … este făcută de mine! Dacă voi avea succes, tăbăr și pe celelalte. Dacă nu … tot o să tăbăr! I-am zis acestei selecții …
♫ BLUMMY (~ 62:26 min.)
https://app.box.com/s/p76503nujtg6bchdzcupeio2pckqnryh
A, da, să fac ceva pentru a scăpa de criticile știu eu cui. Cele două albume aparțin lui BUDDY GUY, unu, și lui FANTASTIC NEGRITO, celălalt.
Ar fi fost mai bine să-i fi zis GRUES?!?
14.02.2017

5 gânduri despre „D’ale lu’ Grammy-3

    • Ei, dati-o-n colo! Pai v-am zis numele celor doi si faptul ca albumele respective au primit premiul GRAMMY, in ULTIMII DOI ANI, adica 2015-2016, ca 2017 am zis ca nu figureaza in lista care a ajuns la mine. Primul pt albumul BORN TO PLAY GUITAR iar al doilea pt albumul THE LAST DAY OF OAKLAND.

      • Cum? Vă știam cu simțul umorului acasă, eu v-am făcut un compliment, iar dvs. o luați ad literam?

      • Jur cu mana pe inima ca, azinoapte, cand n-aveam somn, mi-a trecut prin cap gandul asta: „Bai, sa vezi ca omul acela a vrut, de fapt, sa ma laude!? Ca, de ce ar fi luat-o la picior prin spatiu, daca nu i-ar fi placut?!”. Da’ … apucasem sa scap prostia.
        Nu-i nimic, sa tot fie d-astea!

      • Da, așa este: am purces la drum și am furat tot ce mi-a plăcut, splendid, mulțumesc!

Lasă un răspuns

