Alt meniu dobrogean

Vizitatorii care au degustat meniul dobrogean știu de ce este dobrogean acel meniu. Acuma vor constata că și acesta este tot dobrogean, fabricat de același dobrogean, dar altfel decât cel dobrogean. Ăsta pare mai apropiat de … geamparaua dobrogeană!
Hai, că mai clar de atât nu pot să fiu. Dar, ca să poată fi digerat mai ușor, voi devoala din ce l-am preparat. Veți observa că acest meniu dobrogean este chiar dobrogean, preparat din ingrediente tradiționale, dobrogene, precum XIBALBA, AYAHUASCA, SHAE NAB (ăsta cred că este un fel de kebab dobrogean). Dar, la început avem EXISTENȚA și CĂDEREA LUI ICARUS.
♫ ALT MENIU DOBROGEAN (~ 37:38 min.)
https://app.box.com/s/zfkq3lr35x34at1cglh0o6d0nrezxlro
Cam mare deosebirea față de primul meniu dobrogean, nu?!
P.S. Sper ca cine a zis că mai vrea meniu dobrogean atunci când l-am oferit pe primul, să nu mă dea pe mâna DNA-ului pentru înșelarea … așteptărilor!
09.12.2016

9 gânduri despre „Alt meniu dobrogean

  1. House? Este cam ce este maneaua pe la noi! Toate piesele sunt la fel: sunt dominate de același ritm imbecilizant! Nu servesc! Vă știam om serios, adică având cunoștunțe și gusturi alese în materie de muzică, nu-mi vine să cred că agreeați acest gen decadent!

    • Nu ati fost atent la schimbul de mesaje prilejuit de primul meniu dobrogean. Poate nici n-ati observat acel meniu. Pacat de muzica aia, daca ati ratat-o! Iar atunci cand doi vizitatori s-au aratat incantati de acest meniu (spre surprinderea mea, ca mie chiar nu-mi spune nimic muzica asta) m-am bucurat tare mult.

    • Pe bune? Sa nu-mi spui ca si tu faci aerobica pe meniul asta, in timp ce alergi spre serviciu! Si eu, care credeam ca o sa primesc numai pumni pentru meniul asta, tinand cont cat de minunat a fost primul Meniu dobrogean. Ma rog, a fost minunat dupa „papilele mele auditive”.

      • In ceea ce mă privește, nu a fost nevoie să practic asemenea sport extrem pentru că a trebuit să plec de acasă. A mai avut un efect pozitiv: am ajuns mai devreme ca de obicei.

    • Mai bine zis m-a motivat ca să mă pun pe fugă amintindu-mi că fiecare secundă contează. Nu e chiar atât de rău. Cred că o să-l reascult și mâine dimineață.

Lasă un răspuns

