Meniul de sâmbăta asta

Poate-și mai amintește cineva că am avut și un SALON NOU în locantă. Era un salon în care titlurile meniurilor erau standardizate, pe zilele săptămânii. Exitau MENIUL DE LUNEA ASTA, MENIUL DE MARȚEA ASTA, MENIUL DE MIERCUREA ASTA ș.a.m.d. Dar nu numai atât. MENIUL DE SÂMBĂTA ASTA era întotdeauna cu muzică românească, MENIUL DE DUMINICA ASTA era întotdeauna cu clasic music, MENIUL DE VINEREA ASTA era întotdeauna cu muzică NEW AGE, etc. Aveam meniurile pregătite pentru multe săptămâni. La fiecare meniu menționam doar titlul albumului din care îl preparasem și numele interpretului. Atât, fără altă „salată de cuvinte”. Am desființat acel salon pentru că era vizitat de foarte puțini curioși, dar mă bate gândul să reiau metoda aia. Mai ales că numărul celor care trec pragul locantei s-a redus substanțial. Cei care s-au supărat pe mine, din varii motive, își imaginează că eu cânt în locantă și nu vor să mai audă de mine.
Zilele astea am cotrobăit prin arhiva acelui salon și am găsit un meniu căruia nu-i venise rândul și nici nu i-a mai venit, că am închis salonul între timp. Era un MENIU DE SÂMBĂTA ASTA, car’va’zică era cu muzică românească. Tare n-aș spune cine cântă, știu sigur că există oameni care recunosc muzica. Mă gândesc, însă, că or trece pragul locantei și oameni care nu știu și ar fi păcat să-i las așa, neștiutori.
Tot meniul este cu muzică interpretată, dar și compusă, de Gheorghe IOVU. Prima piesă se numește LACRIMI PENTRU DIANA. Contrar celor care și-ar putea imagina că ar avea legătură cu Lady Diana, fosta soție a prințului care se tot plimbă prin Transilvania, melodia a fost compusă de Gheorghe IOVU în amintirea fiicei lui, DIANA, plecată prematur din această lume.
♫ LACRIMI PENTRU DIANA (~ 55:29 min.)
https://app.box.com/s/3o5gaeb0k2laphd6ote6t29fam25x63e
Toate piesele din acest meniu sunt preluate de pe albume ale lui Gheorghe IOVU. Locuiește în Timișoara, dar umblă prin țară. L-am întâlnit și în Brașov, vine adeseori și-n București. Aici l-am prins eu și nu l-am lăsat până nu mi-a adus toate albumele pe care le-a scos.
Meniul muzical propriu-zis a fost preparat în iunie 2015, doar „salata de cuvinte” am preparat-o acuma, pe 14.03.2017.

Lasă un răspuns

