Meniul meu de azi

Se zice că marțea sunt trei ceasuri negre. Ferice de cei care trăiesc marțea! Păi, trei ceasuri trec repede. În maximum trei ore au și trecut. Să vedeți cum e vinerea!
Azi e vineri, 17.03.2017 era noastră. Amicul Eugen n-are ce face și-mi trimite un material despre Pavarotti. Adică, despre cel pe care eu l-am admirat de când l-am văzut prima dată, atunci când în lumea afonilor, din care făceam și eu parte, nu auzise nimeni de el. Despre cel pe care l-am admirat dublu când am aflat că fusese învățător, categorie față de care eu am cea mai mare admirație, „din cauza” învățătoarei mele Sofia Pelerighin, pe care, iată, nu o pot uita nici după 64 de ani de când mă ținea lângă ea în pozele cu clasa, poze în care eu eram cu gura până la urechi, fiindcă nu știam cum altfel să zâmbesc, așa cum îmi cerea ea.
În clipa în care am văzut ce mi-a trimis Eugen, am și aterizat în maldărul de discuri cu Pavarotti. Cum dracu să alegi din 60 de albume?! E greu, e foarte greu. De aia eu m-am oprit la 59 de albume cu el, ca să-mi fie mai ușor să aleg acuma. Am închis ochii și, la nimereală, l-am ales chiar pe ăla la care mă uitam pe furiș, printre pleoapele întredeschise hoțește, atât cât să nu-mi dau seama singur că trișez.
Acuma au trecut cele trei ceasuri negre, am intrat în cel de al patrulea de când tot ascult albumul științific selectat. D-aia am zis că vinerea e mai greu decât marțea!
Albumul se numește O SOLE MIO-FAVORITE NEAPOLETAN SONGS.
Vineri 17.03.2017 09.30-14.00
♫ MENIUL MEU DE AZI (~ 45:09 min.)
https://app.box.com/s/kdtw3sfmti6ha1g92fdkbn9c2cf2a1mr

Lasă un răspuns

