Desertul lacrimei

Cine nu poate degusta acest desert fiindcă nu știe ce-i cu el, este poftit la „Meniu cu viața ca o lacrimă”. Să vezi pe urmă cum va ști și ce voios îl va servi!
♫ DESERTUL LACRIMEI (~ 41:26 min.)
https://app.box.com/s/16b79cnrubpah64x9oum39jq2qdtv2as
N.B. Ca să nu se arunce nimeni de la balconul … locantei, precizez că ceea ce se aude pe parcursul celei de a treia piese nu sunt înregistrări de la un spital psihiatric, ci sunete scoase de niște balene!

4 gânduri despre „Desertul lacrimei

    • M-ati facut curios, pentru ca nu mai tineam minte ce este. L-am preparat in urma cu trei luni. Cel putin prima melodie este super-frumoasa! Dar, sa nu ma grabesc, ca, pana la final, poate mai gasesc si altele super-frumoase.
      P.S. dupa ce l-am ascultat: Daca nu as fi fost pe antibiotice (iar!), m-as fi autofelicitat ca am preparat acest meniu si mi-as fi facut cinste cu o bere nefiltrata. Poate mai imi reuseste vreunu si dupa ce termin antibioticele. Atunci o sa beau doua beri, una fiind restanta de acum.

Lasă un răspuns

