Meniu zodiacal-1

Ca să nu fiu luat la întrebări pe marginea unui subiect în raport cu care eu sunt complet habarnist, anume zodiacul, iată, pun la dispoziție coperta albumului de pe care am preluat melodiile din care am preparat acest meniu. Cine vrea, să o întrebe pe duduia care explică muzical zodiile. O cheamă DEBBIE WISEMAN. Tot ea dirijează și Orchestra Simfonică Națională, care interpretează muzica, așa că …

 

Știu că unele ființe vor tăbărâ pe acest meniu și, în timp ce-l ascultă, vor lua o tigaie și-și vor pocni în cap soțul/prietenul/fiul zicându-i „Vezi? Și fata asta spune la fel despre zodia mea, nu cum ziceai tu! Ia uite ce frumos zice!” și pac!, încă o tigaie. Apoi, încep să viseze frumos.

 

 

♫ MENIU ZODIACAL -1 (~ 29:11 min.)
https://app.box.com/s/fdqbvbsrq9uexiumwc3ahi4nercbo39c
Pentru cine este interesat, în ordine se succed zodiile: ARIES (Nu știu ce-i asta! O fi BIVOL?!), TAUR, GEMENI, RAC, LEU, FECIOARĂ, LIBRA (Nu știu ce-i aia! O fi BALANȚĂ!?), SCORPION, SĂGETĂTOR, CAPRICORN, AQUARIUS (Habar n-am ce-i ăsta! O fi VĂRSĂTOR), PEȘTI.
În ceea ce mă privește, toate cunoștințele mele în materie de zodiac se regăsesc în două „povești”: ZODIA LEULUI PRICĂJIT și APUCĂTURI LEONINE. Nu le mai reiau decât, eventual, la cerere, că nu vreau să plictisesc vizitatorii care dau năvală să-și asculte zodiacul muzical.
P.S. Ieșea un meniu kilometric, de adormea AQUARIUS tot așteptând să-și asculte zodia, așa că l-am sfărâmat în două. Partea a doua … pe 30.06.2017
16.03.2017

Un gând despre „Meniu zodiacal-1

Lasă un răspuns

