Meniu din trei motive

Nu este vorba de motive din acelea naționale, din care se fac diverse țoale, dar și oale, ca să fiu și eu poet. E vorba de motivele care m-au făcut pe mine să mă opresc la albumul din care am preparat acest meniu.
Un prim motiv, decisiv, de altminteri, a fost acela că, fără să am habar cine-s cei care cântă, fără să am habar ce-i ăla DOOM METAL, așa cum este categorisită muzica de pe acest album pe site-urile care zic că ar fi de specialitate, ceva m-a aruncat cu gândul la ceea ce eu am numit DE NEMURIRE. Da, am preparat cândva un MENIU DE NEMURIRE. Dacă a trecut un an de când l-am postat, înseamnă că a dispărut din locantă, n-are rost să-l mai căutați, deși îmi pare mie rău că nu-l mai găsiți. Pe mine, muzica aia m-a răvășit profund.
Ca să fiu „absolutamente sincero” la acel meniu mi-a împins gândul și titlul albumului – BURIAL SONGS, ăsta fiind al doilea motiv al apariției acestui meniu din trei motive.
Nu în ultimul rând, curiozitatea mi-a fost stârnită și de numele trupei – PALEHORSE/PALERIDER. Într-o traducere doar foarte puțin trasă de păr, cam după metoda traducăreișăn, ar veni PRICĂJIT CAL/PRICĂJIT CĂLĂREȚ.
Iar când am auzit primele acorduri, mi-am dat seama ce bine este atunci când eu … habar n-am de ce fac ce fac. Iese excepțional!
N-aș spune titlurile tuturor melodiilor. Aș spune numai titlul celei de a doua piese, pentru că este mai ușor de înțeles. Se numește … TAMAM SHUD. Ce vreți mai simplu!? Că, prima este CÂND SOARELE APUNE și-au dat seama toți vizitatorii. La fel cum și-au dat seama că cea de a treia este NERO.

♫ MENIU DIN TREI MOTIVE (~ 29:44 min.)
https://app.box.com/s/mlxe8d6syad3r2lpkjciznzak8sdh8kr

2 gânduri despre „Meniu din trei motive

  1. Muzica sună foarte bine in ciuda titlului ales pentru album, dar așteptăm cu toții și un meniu cu trei motive de bucurie.

    • Incercati la alta firma. Eu nu am decat firma de tristete si nostalgie. Daca ati fi degustat cu simt de raspundere MENIU DE INTRISTAT ati fi vazut cata frumusete se ascunde in tristete. Cu mult mai multa decat in veselie.
      P.S. E 08.07.2017 ORA 21.55. Acum ascult si eu acest meniu. EXCEPTIONAL!

Lasă un răspuns

