Iar mă cunosc de undeva

Am mai avut un meniu cu titlul „MĂ CUNOSC DE UNDEVA”. Atunci am explicat de ce am apelat la această formulă, în locul celei care m-a inspirat, anume emisiunea „TE CUNOSC DE UNDEVA”. N-am vrut să mă ia vreun vizitator la întrebări de genul „Da’ de unde mă cunoști tu, moșule?”.
În emisiunea menționată, aseară, o solistă a avut ca misiune să-l interpreteze pe Julio Iglesias. S-a folosit în acest scop de melodia „MORALITO”. Iar când a auzit-o, soția mea a exclamat „Vai, ce frumoasă melodie! Ia să mi-o pui mâine toată ziua!
Așa mi-a venit ideea cu aceste meniu pe bază de Julio Iglesias. Iar când i-o veni rândul în locantă, o să-mi chem soția să-l asculte toată ziua. Să vezi scandal, dacă începe cu „Trebuie să mă duc să cumpăr …”, sau „Trebuie să gătesc”, sau „Trebuie să spăl …”, sau „Trebuie să mut florile”, etc. Păi, eu am muncit degeaba să fac selecție de pe cele 35 de albume cu el, pe care le-am strâns de-a lungul anilor!?! Păi, dacă-l știu încă de când a venit prima dată la CERBUL DE AUR la Brașov! Îl știu, fiindcă … juca fotbal.
Întru o mai lesnicioasă degustare, am împărțit meniul muzical în trei porții … cum s-au nimerit.
22.04.2017
♫ PORȚIA PRIMA (~ 31:11 min.)
https://app.box.com/s/swwiqzi0gl5ntfaj3d24r9xl89lhlaj9
♫ PORȚIA SECUNDA (~ 22:24 min.)
https://app.box.com/s/dlppt3jxevb75atvhxcvkw2rmevn2wla
♫ PORȚIA TREIA (~ 27:55 min.)
https://app.box.com/s/q0yhhkwj0jo3uuj9p3v1b4hstmtj27sj

Lasă un răspuns

