Meniul din picturi

E adevărat că anumite picturi degajă o muzică minunată când le privești, dar nu-s eu atât de priceput încât să prepar meniuri muzicale din acea muzică. Meniul meu este cu mult mai prozaic decât poezia cu care am început fără să vreau.
A circulat un montaj cu picturi ale lui … Am și uitat. Oricum, erau frumoase, câțiva corespondenți chiar mi-au scris și și-au manifestat entuziasmul față de acele picturi.
Cineva, însă, mi-a spus că se uita pentru a treia oară la rând la acel montaj, din cauza … melodiei de fundal, care-i plăcuse tare mult.
Intâmplarea chioară a făcut ca acea melodie să fie printre favoritele mele, încă din tinerețe, așa că nu mi-a trebuit nici-un alt imbold pentru a băga un meniu la cuptor. Toate melodiile sunt interpretate de cel care a provocat vizionarea triplă a acelui montaj cu picturi, prima fiind chiar cea care … Celelalte sunt în ordinea în care s-au aranjat singure, ele știind, oricum, mai bine decât mine cum să se aranjeze.
De data asta chiar nu spun cine cântă. Vreau să văd și eu dacă există vizitatori care nu-l recunosc.
09.05.2017
♫ MENIUL DIN PICTURI (~ 77:11 min.)
https://app.box.com/s/tqf7fdtfoxb2rklfeviejeh58cvcljsd
N.B. Recomand cu căldură, chiar cu fierbințeală, celor care nu au suficient timp ca să deguste integral acest meniu, să nici nu-l înceapă. Căci, de-l încep, comit un sacrilegiu dacă nu-l duc până la sfârșit. Imaginați-vă că ați putea pierde „Copile, mângâie-mi sufletul cu lacrimile tale”, sau …

2 gânduri despre „Meniul din picturi

  1. Deși are o durată peste medie, a trebuit să-l mai și reascult. E clar că l-am pus de-o parte și pentru prima dimineață din septembrie. Mulțumesc!

Lasă un răspuns

