Amintiri din Alhambra

Nu mă pot stăpâni să nu citez vorba unui profesor, adresată unui student care, în mod evident, nu știa subiectul, dar nici nu voia să recunoască și să plece, invocând în continuu că își va aminti ceea ce trebuie. După o jumătate de zi petrecută așa, pe la miezul nopții, profesorul i-a spus „E foarte greu să-ți amintești ceea ce n-ai știut niciodată”.
Nu este inventată povestea de mai sus. Eram acolo, de față, îmi așteptam colegul care nu vroia să cedeze. Eu am trăit altfel de experiențe. Eu am luat biletul, am văzut subiectul și, pe loc, i-am spus profesorului că nu cunosc subiectul, vin în sesiunea următoare. Da, dar profesorul mi-a spus “Să ne convingem și noi” și m-a trimis la tablă. Ați fost vreodată în situația de a-i demonstra unui profesor că NU știți?! Nici nu înțelegeam ce ar trebui să fac, pentru că eu chiar nu învățasem acel subiect. Am început să presupun, cu voce tare, ce anume îmi imaginam eu că ar putea fi acel subiect.
N-aș spune cum s-a terminat pentru că, precis, unii ar cădea de pe scaun, iar alții m-ar suspecta că scriu literatură S-F. Din același motiv nu povestesc nici cum am vrut eu să rămîn repetent și … n-am reușit!
Ei, bine, acuma sunt eu în situația de a-mi aminti ceva din Alhambra, deși … n-am fost niciodată acolo.
Ascultam un album al violonistului LEONIDAS KAVAKOS când mi s-a părut ceva cunoscut. Am ciulit urechea și, într-adevăr îmi era cunoscut ceea ce auzeam, numai că … nu știam ce este! Am tăbărât pe album, m-am lămurit ce era și … zdup! … direct în spațiul virtual după … ceea ce mi-era cunoscut, dar nu știusem ce era. Acuma … știam!
Așa s-a adunat un meniu ca pe vremea damblalelor muzicale, numai cu …
♫ AMINTIRI DIN ALHAMBRA (~ 27:06 min.)
https://app.box.com/s/vymqd7ylxiaczvehfn7j3p7jlkmgih3a
Am început cu LEONIDAS KAVAKOS, cel care …, și să vedeți la cine am ajuns. M-a umflat râsul, pentru că eu aveam în casă ceea ce am găsit la final, înotând prin spațiul virtual. Da, dar nu mă striga!
Pentru eventualitatea că mai vor și alții … să-și aducă aminte de Alhambra, la fel cum mi-am adus eu, TARREGA este cel ce a compus RECUERDOS DE LA ALHAMBRA.

2 gânduri despre „Amintiri din Alhambra

    • Mi-ati adus aminte de un moment petrecut in urma cu mai mult de zece ani, atunci cand au iesit la pensie doi prieteni de-ai mei. In ziua respectiva, afara ploua. La festivitatea obisnuita in asemenea momente, eu am rostit doar cinci cuvinte, uitandu-ma la fereastra in care batea ploaia: „Si vremea plange dupa voi”.
      Altminteri, subscriu la observatia dvs. in totalitate.

Lasă un răspuns

