Porumbița neagră

Umblam năuc prin spațiul virtual. Habar n-am ce căutam. M-oi fi uitat după viața aia care-mi rămăsese în urmă atunci când cânta Scriabin la pian, cu mâna stângă!? Tot ce se poate, că eu, atunci când nu știu de ce fac ce fac, apăi chiar nu știu.
Deodată, mi-au ieșit în cale unii cu o mulțime de pancarte d-alea ca la manifestații, pe care scria PALOMA NEGRA. Surprinzător, în fruntea lor era chiar o româncă, una Anca. Să le sar în cap și mai multe nu. “Păi, cum, PALOMA NEGRA, bă!? Că porumbița-i frumoasă și curată, cum vă permiteți voi să ziceți că ar fi neagră?!?”. Noroc că oamenii ăia nu erau clone d-ale mele, că ne-am fi bătut ca chiorii, fără să știm de ce. Ăia, probabil, și-au dat seama că eram într-un moment din ăla în care fenomenele meteorologice mă devastaseră, așa că m-au luat cu binișorul. Cică „Stai, bre, să asculți nițel, să vezi ce frumoasă e și asta neagră!
Noroc că mă devastaseră fenomenele meteorologice și nu mai aveam vlagă în mine, așa că am stat. O să mai verific, ca să fiu sigur, dar așa, la prima vedere, am senzația că porumbița asta neagră poate atenua și efectele fenomenelor meteorologice devastatoare.
♫ PORUMBIȚA NEAGRĂ (~ 33:48 min.)
https://app.box.com/s/mrxzv8t4gdd7gwawo09dpj18m200d2mo
Se vede până și cu urechea că fetele-s mai … porumbițe decât băieții. Sau, poate, o fi melodie de damă, această porumbiță!?
Știu eu pe cineva p-aci, pe la sud de Carpații sudici, care cred că ar cânta porumbița asta cam cum o cântă și porumbițele astea pe care le-am adunat eu.
30.04.2017

Lasă un răspuns

