Meniu neimaginat

Un meniu neimaginat cel puțin de mine. Nu că nu m-aș avea bine cu imaginația, ci pentru că, știind eu ceva antecedente ale celui ccre cântă, antecedente puține, dar semnificative pentru el, nici n-aș fi avut cum să-mi imaginez că poate cânta ceea ce se va auzi în acest meniu.
Este vorba de IGGY POP, cel considerat regele punk-rockului. Mărturisesc că nu i-am aprofundat cariera muzicală. Pur și simplu, nu mă interesează cei care se manifestă pe scenă la bustul gol, ca să nu zic chiar în pielea goală. N-am preocupări dermatologice! Pe mine, la un interpret de muzică, nu mă interesează decât muzica pe care o cântă. Nu mă interesează cum și cât sare pe scenă, cum se suie pe boxe, cum sare în capul spectatorilor din apropierea scenei, nici dacă este îmbrăcat sau dezbrăcat, nici dacă i se văd desuurile, nici dacă fumează, sau râgâie, pe scenă, sau alte chestii d-astea fără legătură cu muzica. Dar nu numai că nu mă interesează, ci chiar îmi repugnă!
Așa și cu acest IGGY POP. Recunosc că, de curiozitate, ca să mă lămuresc de ce le place altora, am ascultat câteva piese d-ale lui și am găsit chiar și piese care mi-au plăcut, foarte puține, dar mi-au plăcut fiindcă doar le-am ascultat, nu l-am văzut și pe el cântându-le.
Ei, bine, acesta este contextul în care nu mi-aș fi imaginat că este capabil să cânte ceea ce veți auzi.
♫ MENIU NEIMAGINAT (~ 18:11 min.)
https://app.box.com/s/nbxx67232itbu9fm6pzilg4u8f0hnoph
P.S. Am vrut să adaug o piesă specifică stilului obișnuit al lui IGGY POP dar mi-a fost milă de cei cărora le-ar fi plăcut acest meniu! Iar ceilalți, care-l apreciază pe solist, nu ascultă acest meniu, fiind … oricum, numai meritoriu nu.

3 gânduri despre „Meniu neimaginat

  1. Foarte frumos și de reascultat. Nu-mi imaginam nici eu că mai poate cânta și altcineva cântece ca ”Et si tu n’existais pas” , ” Michele” și altele intr-o variantă atât de personală și sensibilă.

    • Dar il stiti, l-ati vazut vreodata, pe acest cantaret de punk-rock? Daca l-ati fi vazut ce si cum canta el de obicei, chiar n-ati fi crezut ca el este cel ce canta atat de sensibil. Daca nu as fi vazut coperta albumului, cu numele lui clar inscris si chiar si cu poza lui, eu nu as fi crezut ca el este.

      • Până azi nu am mai auzit de acest nume. Probabil că l-am ignorat complet datorită genului de muzică și năzdrăvăniilor pe care le-ați enumerat mai sus.

Lasă un răspuns

