La piramide

Era să încep prin a spune că am fost la piramide, dar mi-am dat seama că ar fi fost superfluu. Cine nu știe că am fost eu la piramide!? Și acuma mă apucă o criză de panică atunci când îmi amintesc ce masă uriașă de cataroaie era deasupra mea. Ce mi-o fi venit să intru acolo și să mă mai și urc pe toate scările alea înguste și abrupte, să ajung prin toate camerele alea despre care mi s-au spus tot felul de povești !?! Parcă nu era suficient să mă uit la ele de afară! Mă rog, chestia asta am zis-o ca să mă aflu în treabă, pentru că eu nu eram singur, eram însoțit de niște reprezentanți locali și, acolo unde mă duceau ei, trebuia să mă duc.
Plec repede de la piramide căci, nu glumesc, panica mă apucă de câte ori îmi amintesc. Nițel mai încolo de piramide am văzut o corabie despre care se mi s-a spus că acolo a fost găsită, în nisipul acela, căci cam deșert este pe acolo. Car’va’zică, pe acolo, cândva era mare, sau trecea Nilul?! Ouau! Ce m-a frapat la acea corabie a fost sistemul de îmbinare al diverselor elemente componente, cu … frânghii înodate într-un anume fel. Un sistem despre care, la facultatea de construcții navale, or nici nu se știa, or nu ni s-a spus nouă, pe când eram eu student.
Ca să n-avem discuții, am și poze la piramide, chiar eram îmbrăcat … musulman. Mă rog, doar pe cap aveam chestia aia rotundă, cu poale și cu un cerc. Foarte bine mă simțeam așa! Cineva chiar mi-a zis „În sfârșit, ți-ai găsit și tu neamurile!
Și când mă gândesc că toată polologhia asta de mai sus mi-a fost generată de titlul unei piese a lui BARRY LYNN. Se numește CONSTRUCTORII PIRAMIDELOR. Deși nu m-a dat peste cap, faptul că m-a apucat iar panica la amintirea piramidelor m-a determinat să o fac meniu. Ca să nu fie chiar singură, am mai lipti câteva piese ale aceluiași LYNN, melodii care, nu știu de ce, m-au dus cu gândul la cosmos, acolo de unde s-ar putea să fi venit și cei care au construit piramidele.Pe CONSTRUCTORII DE PIRAMIDE i-am lăsat la coada meniului.
♫ LA PIRAMIDE (~ 19:53 min.)
https://app.box.com/s/tmlcg1k1kj63p6pf33zpjh5svac59fbd
Apropo de constructori, nu m-au lămurit nici egiptenii cum anume au fost ridicate acele piramide și n-am înțeles nici din explicația muzicală a lui BARRY LYNN. N-am înțeles nici de ce se termină așa, brusc. Așa s-o fi-ntrerupt construirea piramidelor?!
Dacă înțelege cineva … primim explicații. Le primim … gratis, nu pretindem comision!
01.05.2017

Lasă un răspuns

