Continentul Toamna

N-am descoperit eu acest continent, nu sunt așa de poet. L-a descoperit cineva care trăiește printre intervale. Cred că numai cineva care trăiește acolo ar fi putut descoperi că Toamna este un continent!

Firesc, meniul începe chiar cu CONTINENTUL TOAMNA, continent peste care se revarsă VALURILE TIMPULUI din cea de a doua melodie. Urmează VIZUINA MINOTAURULUI, MAREA DE ÎNTUNERIC și, la final, POARTA TIMPULUI.
♫ CONTINENTUL TOAMNA (~ 23:58 min.)
https://app.box.com/s/j1mye9ctl7p1d8l8lh0l6gu33nys0tj6
Ascultând prima melodie, dacă eu am înțeles bine, pare că e cale destul lungă până la TOAMNA aia. D-aia nu pricep cum de am ajuns atât de repede, deși eu nu m-am grăbit deloc! Oare, din cauza faptului că, după cum mă acuză unii, am mers prea repede, toată viața?!?

2 gânduri despre „Continentul Toamna

  1. „pana la Toamna aia” un trecut ai intrecut,cu timpul mut,mai poti canta si indruma pasii spre…necunoscut. Incerc in cerc sa depasesc…ca…de. Pasesc. Iar coperta „Continentul Toamna” e o soapta,o mireasma,o umbra cum vrei…tot Toamna ,acum-aici se cheama .
    „aia cu d-aia” de masori,fatura,e eternul…foc,(ori joc) ,intr-o…( rima ti-o las tie!)
    Muzica si text de pui…vad ca ma intrecui.

Lasă un răspuns

