Meniu aproape faraonic

De fapt, m-am oprit la acest cetățean intrigat de ceea ce citisem despre genul muzical pe care-l practică. Cică, muzica asta ar fi FUTURE BASS. Am fost și eu curios să aud cum va suna basul în viitor. Să fim serioși! Denumirile astea n-au nici-o treabă cu muzica pe care zic ei că ar defini-o!
De-abia după aia m-am prins că omul era un faraon. Căci, eu așa citisem prima dată numele lui, ca fiind RAMSES. Noroc că am avut dreptul și la o a doua uitătură și așa am observat că, de fapt, îl cheamă RAMESES, ba chiar RAMESES B, nici măcar A.
Ca să nu-mi pară rău numai mie de timpul pierdut cu faraonul ăsta, le propun acest meniu și vizitatorilor. Poate, cei care nu mă iau prea în serios, vor avea o surpriză plăcută.
♫ MENIU APROAPE FARAONIC (~ 34:09 min.)
https://app.box.com/s/tjsauxh1x1u31hncqu67rk9f9vws61hl
Sunt sigur (nu SINGUR!) că eventualii vizitatori marinari au și recunoscut prima melodie ca fiind … BOAT. Cum după ce?!? După … saxofon! Doar se știe că în fiecare barcă de salvare se află un ghiordel, un ispol și … un saxofon. Marinarii cântă la saxofon, iar sirenele dau năvală, căci, încă de dinainte de antichitate, sirenele sunt topite după muzica interpretată la saxofon, DACĂ lângă saxofon se mai află și un ispol și un ghiordel. Cei care nu mă cred să asculte melodia asta la coada meniului, să audă chiar o sirenă.
Iar amatorii de muzică epică vor constata, poate cu surprindere, că și acest „aproape faraon” are „apucături epice”, pe ici, pe colo, mai ales în piesa a treia intitulată PRIMUL ZBOR, dar nu numai în aia.
Celor care visează să zboare în Cosmos, și văd că sunt tot mai mulți, le sugerez să asculte penultima piesă din meniu, intitulată SPACESHIP, ca să știe la ce să se aștepte.

4 gânduri despre „Meniu aproape faraonic

  1. Până acum ați nimerit peste 1000 de meniuri muzicale despre care am avut tot felul de aprecieri la superlativ absolut, deci nu trebuie să vă faceți nici o grijă mai ales că in barcă aveți și tot felul găletușe pe lângă saxofon, viori, piane și alte jucării cântătoare după care sirenele se topesc.

    • Am vrut sa postez un emoticon razand, pe post de raspuns la acest comentariu. Numai ca, priceperea mea in domeniu nu depaseste genunchiul broastei. Asa ca trebuie sa va imaginati ca am ras citind despre saxofoane, viori, piane si galetusele dupa care se topesc sirenele.

    • Imi doresc intotdeauna ca meniurile mele sa placa vizitatorilor si ma bucur atunci cand vad ca le plac. Totusi, cu mana pe inima marturisesc ca nu ma asteptam chiar la o asemenea reactie. Vorba e, ce ma face de-acum incolo?! Cum mai nimeresc eu d-astea fabuloase? Poate, .. va trebui sa citesc gresit numele interpretilor si in continuare.

Lasă un răspuns

