Meniu cu lene

Unde-i lenea? Da’ de ce sunteți așa curioși? Doriți … porție dublă? Lenea este chiar în prima piesă din acest meniu, piesă care se numește, cum altfel, chiar LENE. Că, acest LENE, în limba cântăreței, o însemna HĂRNICIE, sau DESTOINICIE, sau VREDNICIE nu schimbă cu nimic lucrurile. Acest meniu tot cu LENE rămâne! Fie și măcar pentru că se asortează foarte bine cu … lenea mea.
♫ MENIU CU LENE (~ 35:28 min.)
https://app.box.com/s/c5jy4y730ptinihoe8qjqsyi4ss1eq22
MARI BOINE este “leneșa”. Cei care intră de mai multă vreme în locantă s-au mai întâlnit cu ea pe aici. Poate își vor aduce aminte de ea când vor asculta cea de a doua melodie.
Mț! Nu e “piele roșie”. Mi se pare că e norvegiancă. Una dintre piese, respectiv penultima din meniu, a fost cântată chiar și pe scena operei din Oslo, dacă-mi aduc bine aminte, că am fost acolo. Cum am ajuns eu acolo? Simplu! … În gând. Ce a ieșit veți auzi la sfârșit, căci am pus varianta de la operă la coada meniului.

Lasă un răspuns

