Meniu cu sfert de lună într-un oraș de zece cenți

Până aici, vă rog! Nu mă-ntrebați pe mine unde-i orașul ăla de zece cenți, sau cu cât dau centul! Citiți, vă rog, afișul acestui meniu și adresați-vă cui trebuie. Adică lui Emmylou.

Eu răspund numai de partea muzicală a meniului. Adică, dacă vă place, eu primesc aplauzele și laudele. Dacă nu vă place, … Emmylou e de vină. C-așa-i în democrație, nu?!
30.04.2017 seara, târziu, după ce m-am mâniat (cine nu înțelege ce am vrut a zice, să caute această dată în anexa nemuzicală a locantei)
♫ MENIU CU SFERT DE LUNĂ (~ 28:13 min.)
https://app.box.com/s/7hoek8y1sn5za8jkvwypcaxj53nslyjk

Lasă un răspuns

