Meniu cu rai

Pe solista care interpretează acest meniu o știu de foarte mulți ani. O știu de când fiica mea era la liceu și era feblețea ei. Și mie mi-au plăcut destule piese ale ei, printre care și cea care m-a ajutat să „botez” acest meniu.
N-am știut, însă, până zilele astea, că a cântat și într-o altă limbă decât limba ei maternă, ea fiind americancă. M-a surprins atât de tare încât nu pot să țin surpriza numai pentru mine. Așa că, meniul începe cu ceea ce m-a surprins. Cine are răbdare va ajunge și la rai. Nici nu-i departe, după cum se va auzi. E pe undeva, pe aici.
Recunosc, meniul e cam lung. Credeți, însă, că există vreo cale mai scurtă pentru a ajunge la … rai!?! Dacă-mi arată cineva o cale mai scurtă până la rai, sunt gata să fac schimb.
Mărturisesc cu mâna pe laptop că, deși aveam toate albumele acestei ființe, cântate în limba ei maternă, nu aș fi recunoscut-o nici bătut, după prima parte a acestui meniu. Așa că, cei care vor păți la fel, nu este cazul să se ducă la psihiatru.
Celor care vor mărturisi spășiți că nu au recunoscut-o nici după ce au ajuns la rai, le voi spune eu cine este.
07.03.2017
♫ MENIU CU RAI (~ 56:01 min.)
https://app.box.com/s/gc5lxr1f559ltbfokxm6rcyt7cggiuy4

2 gânduri despre „Meniu cu rai

  1. Mă bucur că și Belinda Carlisle și-a dat seama de frumusețea unei limbi latine, daco-getice mai precis. Mărturisesc că nu am recunoscut-o până la melodia ”Heaven Is A Place On Earth”. Chiar și cântecul ”Avec le temps” a fost o primă audiție. Frumos, deși nu sunt de acord cu unele afirmații din text.

    • Intre timp a mai recunoscut-o cineva si mi-a cerut tot meniul. Daca nu as fi avut eu albumul in franceza, nu as fi recunoscut-o numai dupa melodiile cantate in franceza.
      Daca nu sunteti de acord cu unele afirmatii din textul meu, probabil nu sunteti de acord ca distanta pana la Rai e cam lunga. Altminteri nu stiu cu ce anume ati putea sa nu fiti de acord. Ca nu stiu de ce nu ati fi de acord ca n-as fi recunoscut-o, de exemplu!
      Sau, poate, nu sunteti de acord cu ceva din textele pe care le canta ea. Acolo n-as avea ce zice, intrucat eu chiar nu stiu ce zice ea, in afara de faptul ca RAIUL ESTE UN LOC PE PAMANT. Ei, da, cu asta NU as fi eu de acord!
      P.S. Ma bucur sa aflu ca si franceza se trage tot din limba dacilor, nu numai italiana, spaniola, portugheza, irlandeza, greaca, austriaca, braziliana, dobrogeana, ardeleneasca si chineza.

Lasă un răspuns

