Ajută-mă să trec prin noapte!

Acest meniu, după modelul damblalelor muzicale, pentru cei care le știu, mi-a fost, pur și simplu, comandat de cei de la GLADYS KNIGHT & THE PIPS. Ca să fiu crezut, am început meniul chiar cu ei. Nici salată de cuvinte nu am preparat, pentru că ei ne oferă cea mai convingătoare salată de cuvinte. Convingeți-vă!
♫ AJUTĂ-MĂ SĂ TREC PRIN NOAPTE! (~ 41:16 min.)
https://app.box.com/s/dfuxu8971w2v1cgb3mjsdrv9zui3b9qb
Ca să fiu sincer cum îmi place mie, adică ilegal de sincer, mă aștetptam ca acest cântec să fie interpretat numai de fete. Când colo … Noroc că n-am făcut pariu pe chestia asta!
Am remarcat că, la aceleași versuri, la voci nu foarte mult diferite, desigur, comparate separat, cele de fete între ele și cele de băieți între ele, la aceeași linie melodică, ceea ce se aude în spatele vocilor este destul de diferit, de la o interpretare la alta. Cam ca și nopțile de singurătate. Căci, fiecare le trăiește în felul lui/ei.
P.S. Ce? Nu știați că este ilegal să fii sincer, în România? Păi, atunci, de ce se feresc toți, ca dracu de tămâie, să spună lucrurilor pe nume?! E ilegal, vă spun eu.

Lasă un răspuns

