Opera gold-3

Mai multe ființe mi-au spus că aș fi fost bun de DJ. Nu le-am spus, dar eu nu cred că aș fi fost bun și am să explic de ce. Ca să fii DJ trebuie să muncești. Să cauți, să gândești, să asamblezi, să fii la curent, să … și să … și să … Că unora nu le place rezultatul muncii tale este altă mâncare de pește. Sunt destui cărora le place.
Ei, bine, eu nu aș fi fost bun de DJ pentru că mi-aș fi pus lumea DJ-ilor în cap cu metoda mea de lucru. În ce constă metoda? Întind mâna și iau la nimereală. Se dovedește că aia fusese cea mai bună alegere, fără căutări, fără să mă gândesc, fără să transpir. În sinea mea, dar nu mai spun nimănui, cred că Dumnezeu e pe fază și, când pun eu mâna pe ceva, la nimereală, El are grijă ca acel ceva să fie ceva mișto. Că, și El tot mișto zice, nu zice nici nais, nici ochei, nici guud, nici harașo!
Pentru frații mai mici ai lui Toma Necredinciosu, iată o mostră. Am un set de șase discuri cu muzică din opere, set intitulat OPERA GOLD. Că d-aia l-am și luat, m-a păcălit acest titlu. Dom’le, cine stă să asculte șase discuri cu muzică de operă, aici, în locantă?! Mai ales că fiecare disc durează mai mult de o oră. Nu stă, dom’le, nimeni. Da’ eu țineam morțiș să pun muzică din asta pe masa vizitatorilor. Și ce am făcut? Am întins mâna și am luat discul al treilea din set. Dacă mă-ntreabă cineva de ce l-am luat pe ăla și nu pe altul, înseamnă că are ceva cu mine. Că, doar zisei că eu le iau la nimereală!
Și acuma să vedem ce a făcut Dumnezeu. Ca să ne dăm seama cum ar fi fost să fi fost eu DJ.
01.04.2017
♫ OPERA GOLD-3 (~ 70:51 min.)
https://app.box.com/s/p9fqxc589csl3b5li3zq1r1yq15tqrhk
P.S. Acuma am observat și eu că este întâi aprilie azi, când am preparat acest meniu. Sper să nu mă fi păcălit Dumnezeu!
P.S.2 Da, dacă cineva dorește, îi pot trimite lista cu titlurile operelor din care au fost extrase aceste arii. Sper că arii se numesc! Doar nu s-or numi … perimetre!?

Lasă un răspuns

