Meniu cu Căpitanul Cook

Nu mă voi apuca să explic cine a fost Căpitanul Cook. Marinarii știu, pasionații de marinărie știu, iar pe cei care nu sunt nici marinari și nici nu-i pasionează marinăria nu-i interesează.
Atunci de ce m-am apucat să fac un meniu cu Căpitanul Cook? Pentru că ACEST Căpitan Cook, la care am apelat eu, spre deosebire de cel cunoscut marinarilor, care a introdus varza murată în meniul marinarilor de la bordul corăbiilor, … cântă la saxofon, și un vizitator frecvent al locantei este copt după saxofon. Sau … coaptă!?! Că nu prea mă mai ține memoria. Rectific, nu prea mă mai ține NICI memoria.
Pentru a înlesni servirea acestui meniu, l-am împărțit în două porții aproximativ egale.
♫ CĂPITANUL COOK-PORȚIA PRIMA (~ 30:31 min.)
https://app.box.com/s/knu9pve5g1yb79yxx6inshy8q5ut4sdu
♫ CĂPITANUL COOK-PORȚIA SECUNDĂ (~ 31:24 min.)
https://app.box.com/s/6qs8km7n6rwc32v43tv6vk7rv2rhvubl

front

N.B. Aceste meniu a fost preparat pe 09 decembrie 2016. Am vorbit cu cei din locantă și i-am rugat „să-l pună pe masă” pe 10.08.2017, și de mă vor mai vedea și pe mine pe acolo, și de nu m-or mai vedea. Meniul începe cu PALOMA, pentru tata, iar ultima piesă este NOAPTE BUNĂ!

Lasă un răspuns

