Meniu din mașină-3

Ce a fost de spus, s-a scris în primul meniu din mașină.  Acum am ajuns la meniul …

DIN MASINA-3 (~ 51:39 min.)

https://app.box.com/s/cfzb3pa4q0jbpo2qq659eonmo4mycb8n

Pe JOHNY CASH, cel care începe acest meniu, l-am recunoscut. Bine-nțeles că i-am recunoscut și pe SMOKIE. Chiar mă gândesc că pe ăștia s-ar putea să-i aibă de la mine. I-am recunoscut și pe alții, dar nu pe toți, însă nu am avut curaj să o întreb pe duduie. Ce mă făceam dacă-mi răspundea printr-o expresie matematică?!?  Mai bine așa, nu știu eu cine cântă, dar nici duduia nu știe cât de nepriceput sunt eu în ale matematicii … și nu numai.

Se vede și cu … urechea liberă că duduia este cam „francezistă”. Nu întâmplător am făcut trimitere la Paris în primul meniu din mașina duduii.

04.12.2023

P.S. pe 23.01.2024 – Penultima piesă din acest meniu m-a făcut și pe mine să mă bâțâi, deși, de câteva săptămâni nu mai pot nici să duc mâna stângă la gură. Mi-o închipui pe duduie în mașinuța ei.

5 gânduri despre „Meniu din mașină-3

  1. Tot meniul m-a ținut în priză dar cântecul lui Leo Sayer „I can’t live without you” m-a rupt. Prima dată l-am auzit în Top Twenty la Europa Liberă, cu mii de paraziți și întreruperi.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.