Meniul A-7

Printre interpreții cu litera A din rafturile mele se găsește și ALWIN BAR (1941-2000) – pianist olandez. Am extras din enciclopedia de pe internet un paragraf referitor la acest pianist: „His international career began in 1962 when he played Chopin”.

L-am extras, ca să nu fiu eu cel acuzat că l-am adus cu … CHOPIN, având în vedere maldărul de meniuri cu CHOPIN prezentate în locantă de-a lungul timpului. Și, vorba cuiva, chiar și de-a latul timpului!

Eu am un disc cu el în setul de 30 intitulat CHOPIN-COMPLETE WORKS-L’OEUVRE INTEGRALE, dar discul se găsește și separat. Este acesta. Pe copertă se vede și conținutul albumului.

MENIUL A-7 (~ 62:11 min.)

https://app.box.com/s/rv732ou7ta5z6g6yvwuo94qevrz6ckvc

Piesele sunt cele înscrise pe copertă, cu precizarea că primele patru sunt SCHERZO NR. 1, 2, 3 și 4. De aceea, pe copertă este înscris SCHERZI. Celelalte sunt cele de pe copertă, adică FANTASY, BERCEUSE și BARCAROLLE.

P.S. Nu am verificat, dar îmi asum ceea ce spun. Nu cred că există literă din alfabet la care să nu am eu niciun interpret de CHOPIN. Știu sigur, însă, că eu reușesc să … uit de ele, fără să fac vreun efort! Așa că, dacă se termină vreo literă și n-ați auzit CHOPIN, înseamnă că mi-a reușit … uitarea, nu altceva.

18.08.2023

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.