Puccini în serial-3

Conform promisiunii inițiale, ultimele două selecții – TOSCA și TURANDOT, dar PUCCINI va continua!

PUCCINI-3.1 (~ 19:05 min.)

https://app.box.com/s/nf6uziy9c83df26v58dc3u4qkkg4bo96

PUCCINI-3.2 (~ 19:35 min.)

https://app.box.com/s/u1pax91jbimuvnkwfci8a2snsfhfcecx

În episodul pe care l-am văzut aseară, Puccini a murit de cancer în gât înainte de a termina ultima lui operă – TURANDOT. Opera a fost, totuși, terminată de un alt compozitor dar, la prima reprezentație, Arthuro Toscanini, cel care dirija spectacolul, la un moment dat a oprit orchestra, s-a întors spre auditoriu și a anunțat că, la acel moment al operei, Puccini a murit.

Mi-am zis în sinea mea că a fost o găselniță a celor ce au făcut filmul și am fugit la seturile mele cu discuri să citesc ce scrie în cărticelele aferente. Căci, acolo, nu sunt scenarii de film scrise!

Ei, bine, exact așa s-au petrecut lucrurile. Că, d-aia nici n-am mai putut să mă culc până nu am făcut acest serial.

Acuma va trebui să umblu după celelalte opere ale lui Puccini. Căci, deși nu le am eu pe discuri, el a mai compus și altele, nu numai astea patru. Două le-am aflat, dar nu le spun. Dacă nu le găsesc? Că, s-a șmecherit și spațiul ăla virtual, nu mai poți lua de acolo ca din codru.

04.01.2019

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.