Specialități chopiniene-1

Am preparat acest prim meniu cu specialități chopiniene pe baza discului 14 din setul CHOPIN COMPLETE EDITION (17CD), pe care mi l-a adus de peste mări și țări cea care m-a computerizat pe mine iar eu, drept pedeapsă, am muzicalizat-o astfel că acum o caută străinătatea non stop, cu oferte de discuri clasice.

Acesta-i setul

Iar de pe discul 14 am preluat VARIATIONS SUR UN AIR NATIONAL ALLEMAND IN MI MAJOR, VARIATIONS IN LA MAJOR SOUVENIR DE PAGANINI, VARIATIONS ON A THEME FROM HEROLD’S “LUDOVIC” IN SI BEMOL, INTRODUCTION, THEME & VARIATIONS ON A THEME OF MOORE IN RE MAJOR OP.POSTH, VARIATIONS IN MI MAJOR “HEXAMERON”.

Sunt lucrări pe care le-am folosit mai rar, sau deloc, în celelalte multe meniuri cu CHOPIN. La pian – VLADIMIR ASHKENAZY.

♫ SPECIALITATI CHOPINIENE-1 (~ 28:09 min.)

https://app.box.com/s/ypfkprvxyci2uocizzvu3vfuve0x0g15

14.11.2023

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.