Meniul A-25

Fiindcă se află pe raftul cu A și fiindcă am zis că fac meniuri de pe discurile mele, îl fac meniu și pe ANDREAS VOLLENWEIDER cu albumul său DOWN TO THE MOON.

Așa cum sunt acuma „bolnav” de CHOPIN, tot așa eram într-o vreme cu muzica NEW AGE. Atunci l-am luat pe ANDREAS. Nu numai pe el, dar despre el e vorba acum. După o vreme, am vrut să renunț la el, dar, cu totul și cu totul surprinzător pentru mine, nu m-a lăsat fiul meu. El, care era cu rockul, cu hardul… M-a surprins dar m-a și bucurat. Ulterior, m-a mai surprins plăcut de mai multe ori cu ce muzică îi place și cum cântă el însuși.

MENIUL A-25 (~ 35:53 min.)

https://app.box.com/s/tofmdl9pvvsuejc0fzhom4yn59zk9tqb

05.03.2024

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.