Un pian de 75 de ani

Am greșit eu puțin. Nu este un pian de 75 de ani, ci CU PIANUL, LA 75 DE ANI. Căci, despre asta e vorba. La împlinirea a 75 de ani, KARL JENKINS s-a așezat la pian și a interpretat niște lucrări proprii.

LA 75 DE ANI (~ 57:32 min.)

https://app.box.com/s/qhvyoa9ico4fwavykw0l1vr75hrn9sg8

Cea de a doua melodie mi-a amintit că, în 2014, în meniul de Paște, am avut-o în două interpretări – a violonistului DANIEL HOPE și a violoncelistului STJEPAN HAUSER (pe care, fie vorba între noi, nu pot să-l sufăr din cauza grimaselor pe care le face când cântă). Le reamintesc.

2XBENEDICTUS (~ 13:39 MIN.)

https://app.box.com/s/4vx4kin6oxhy25ch7p7gum2xhjv4zzm5

P.S. Mă automiram singur în sinea mea ce-oi fi pățit de s-a lăsat o liniște … liniștită peste mine. Ascultându-l pe KARL JENKINS mi-a dat seama. M-am liniștit când am văzut că mi-a sosit și cel de al … 305-lea disc cu CHOPIN. Era ultimul din cele dorite de mine și aveam niște convulsii provocate de unele incidente petrecute în timp ce zburau spre mine ultimele 20 dintre ele. Acum m-am liniștit.

21.11.2023

Alt P.S. pe 07.03.2024 – Dacă mă bucuram atunci fiindcă aveam 305 discuri cu CHOPIN, acuma, când am 350, ce ar trebui să fac?!?

Încă un P.S. azi, 23.04.2024 – … sau azi, când am 363?

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.