Marile studii ale lui Paganini

Deși aceasta-i denumirea, autorul este, totuși, F.LISZT, nu PAGANINI. E adevărat, LISZT le-a compus pe baza unor lucrări ale lui PAGANINI.

GRANDES ETUDES DE PAGANINI, în interpretarea pianistului ROGERIO TUTTI.

Acum mi-am dat seama de ce nu m-am dus eu la pian, ci la vioară. Pentru că eu … nu pot să stau așa, nici șezut, nici în picioare, cu coatele ridicate pân’ la umăr. Ca să nu mai zic că nici părul nu puteam să mi-l pun pe moațe, așa.

Dar, adormit, cu barba sprijinită de vioara ținută în mâna sprijinită în cot de burtă, pot.

ALE LUI PAGANINI DE LISZT (~ 26:38 min.)

https://app.box.com/s/b6788nv3nqih4zp88p3g012jauwnb0q3

29.11.2023

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.