Meniu din ATE AO FIM

Nu, dom’le, nu am fost în ATE AO FIM și am cumpărat meniul ăsta. Pur și simplu, l-am preparat din ATE AO FIM, că așa se numește albumul din care l-am preparat. Ce o fi aia ATE AO FIM întrebați-o pe KATIA GUERREIRO, că ea zice așa, nu eu.

Eventual, îl puteți întreba și pe Mircea, știe el care, că el știe să traducă din portugheză direct îm braziliană.

Am eliminat ultima piesă. Oricum, era bonus.

♫  DIN ATE AO FIM (~ 36:37 min.)

https://app.box.com/s/ytyhzv97ea8tk1iyekpw5ns9yopjxthx

16.03.2024

2 gânduri despre „Meniu din ATE AO FIM

  1. Ar fi meritat sa fie lasata si ultima piesa de pe album!

    Titlul albumului ne spune, pe limba portugheza, „Pana la sfarsit”, iar ultima piesa (cea de la sfarsit) din album „Te iubesc asa de mult” este o piesa de autor, la care ea a scris si textul si muzica!

    Este o cantareata de FADO apreciata de portugezi si bine cunoscuta pe plan international, dupa o viata mereu pe drumuri, nascuta in Africa de Sud, crescuta prin Azore si ajunsa in cele din urma in patria mama, unde canta de placere dar, ca urmare a studiilor medicale, este si un apreciat medic oftalmolog la Lisabona.

    • Se confirma – comentariile semnate SC sunt foarte utile celor care degusta meniurile. Habar n-avusesem de doctorita asta. Acuma ma gandesc cum sa fac sa ajung la ea sa-mi verifice cataractele. Poate si canta in timp ce ma examineaza si, astfel, impac eu si … varza.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.